tiistai 13. heinäkuuta 2010

Wedding haze...

Viime päivinä olen ideoinut häitä paljon. Nyt häät alkavat jotenkin tuntua ajankohtaisemmilta, koska ne ovat jo edes jotenkin lähitulevaisuudessa, lähimmän vuoden sisällä siis. Aikaisemmin ne ovat tuntuneet niin kaukaisilta että on tuntunut tyhmältä miettiä niin paljon etukäteen... Toki vieraslistan (ensimmäisen vedoksen) teimme jo heti maaliskuussa, ja minä perfektionstina ja organisaattorimoottorina hahmottelin jo istumajärjestyksenkin valmiiksi... :D Aika tyhmää, koska vieraslista muotoutuu todelliseen malliinsa talven aikana, ja siltikään ei vielä voi tarkkaa järjestystä tehdä, sillä voihan olla että joku ei pääse tulemaan. Mutta innoissani sellaisen jo värkkäilin. Love doing stuff like that!!


Hääideoita päässäni on vaikka kuinka, mutta vaikeutena on valita niistä parhaat. :)


Pitopalveluihin olen ottanut yhteyttä jo aiemmin ja eilen kontaktoin kaksi huippuvalokuvaajaa, joiden väliltä varmasti valitsemme kumpi toteuttaa hääkuvauksemme ja päivän dokumentaarisen valokuvauksen.

Pukuja olen ajatellut myös jonkin verran -kuitenkin ihmeen vähän ajatellen että kyseessä olen kuitenkin minä. ;) Mutta mielessäni pyörii yksi täydellinen Provonias-malliston puku jonka niiiiin haluaisin itselleni. Ehkä juuri sen takia että mielessäni on jo The Puku, en ole asiaa hirveästi sittemmin miettinyt. Tosin en tiedä mistä ko. puvun löydän ja miten sen malli istuu vartalolleni. Minulla on vartalooni nähden aika isot rinnat mutta muuten olen pieni ja siro rakenteeltani. Yleensäkin minun on vaikea löytää oikein hyvin istuvia mekkoja kaupoista ja putiikeista juuri tämän epäsopusuhtaisuuteni takia. Mutta hääpukua voi tietenkin muokata asiakkaan toiveiden ja vartalon mukaan ja hei - senhän voi tarvittaessa vaikka teettää. Puvusta varmasti tulevaisuudessa paaaaljon juttua kun alan sitä todenteolla metsästämään.

Sormus tuottaa päänvaivaa sillä kihlani on näyttävä sinällään, siinä on 80 pienenpientä timanttia. Siihen on haastava löytää rinnalle sopivaa kaveria. Häämessuillakin kun kysyin kultakauppojen edustajilta mitä he suosittelisivat kihlani vihkikaveriksi, kukaan ei oikein osannut sanoa mitään. Kokeilemalla varmasti selviää. Mutta sormushankinta ei ole ensimmäisenä to do –listalla.

Nyt pitää ensin keskittyä valokuvaajan ja pitopalvelun valitsemiseen, sitten puku ja sitten on sormuksen vuoro. Näin olen ajatellut edetä. Kukat, pöytäkoristeet, kakuntekijä jne päätetään tässä matkan varrella, jossakin välissä :)

Päivän piristykseksi valikoin teille muutaman kuvan hääkakuista. Lentoturmakakku oli hassu löytö, mutta pari noista muista on sellaista mitä voisin harkita omiin häihin. Hyvin tuollaisen amerikkalaistyylisen kakun tahtoisin, en mitään perussuomalaista mansikka-kermakakkua..


Mukavaa kesäpäivää myös Sinulle!

Kakkujen kuvat lainattu.

2 kommenttia:

  1. Sinullahan on jo hääsuunnitelmat hyvässä vaiheessa! Ja koskaan ei ole liian aikaista suunnitella häitä... :) Oletko muuten jo löytänyt juhlapaikan ja kirkon? Itse olen taas niitä viime päivät stressannut... :)

    VastaaPoista
  2. Joo, kirkko varattiin tasan vuotta ennen. :) Tämä siksi että haluttiin Turun Tuomiokirkko ja se varataan helposti loppuun jo heti kun se on mahdollista (eli tasan vuotta ennen). Ja kyllä, myös hääpaikka on jo buukattu. Se varaus tehtiin jo maaliskuussa, koska siinäkin meillä oli ehdoton halu juuri tuohon paikkaan. ;) Mutta enpä paljasta vielä missä häitämme juhlimme, säästetään hiukan jännitystä myöhäisempään... ;)
    Adalmina, milloin teillä on häät? Ihanaa! Ja kovastikovasti tsemppiä etsintään! :)

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails