lauantai 15. toukokuuta 2010

Aurinkovoiteen tuoksua

Mistä tiedän että kesä on tullut.. Ensimmäisestä perhosesta. Lämpömittarista. Vaahteran kukinnoista. Aurinkovoiteen tuoksusta. Uusista jäätelömauista. Siitepölyaivastuksesta. Kesäbiiseistä. Ihmisten hymyistä. Lintujen laulusta. Jokilaivojen täyttymisestä. Loman odottamisesta. Niistä on ihanan alkukesän päivät tehty.



Tulin juuri Vartiovuorenmäeltä hetkeksi viilentymään kotiin. Seuranani minulla oli uusin Evita-lehti. Olen tilannut lehden joskus joko puhelinmyyjältä (koska en osaa sanoa heille tarpeeksi monta kertaa ei) tai jollakin kupongilla, koska tilaaja on saanut jonkin huippulahjan (olen koukussa tällaisiin tarjous-kytkyihin). Näillä menetelmiä tilattuja erilaisia lehtiä posti tuo minulle pari-kolme kuussa. Evita-lehti on tullut minulle viitisen kuukautta, ja laskun maksettuani olen peruuttanut kestotilauksen. Nyt lukemani lehti on viimeinen, josta olen vielä maksanut. En ole juurikaan niitä neljää aikaisempaa lehteä kunnolla lukenut, ja tämän uusimman lehdenkin otin mukaani vain selailtavaksi. Olin kuitenkin yllättynyt koska Evita osoittautui todella asiapitoiseksi, mielenkiintoiseksi lehdeksi. Minulla oli oikein mukavaa sen kanssa auringonpalvontapuuhissa, enkä tosiaankaan vain selaillut. Pääsin tunnissa yli 130-sivuisen lehden sivulle 48, koska luin jokaisen artikkelin ja katsoin jokaisen hienon kuvan. Huomasin että käsissäni oli aivan loistolehti, jossa on hurjasti asiaa! I'm a fan! Pitäneekin tutkailla lehden viimeisillä sivuilla olevia tilauskuponkeja 'sillä silmällä'.

Nyt on aika syödä hiukan lounasta ja lähteä takaisin aurinkoon, hyvässä seurassa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts with Thumbnails